صفحه اصلی / روانشناسی شخصی / چطوری برای یک هفته برنامه ریزی کنیم؟

چطوری برای یک هفته برنامه ریزی کنیم؟

شنبه: نوشتن اهداف کلی
اهداف کلی خودتان را بنویسید. اهداف خود را در سه زمینه سلامتی، خانواده و امور مالی بگنجانید.

یکشنبه : تعیین هدف
سریع فکر کنید و پاسخ دهید. در حال حاضر سه هدف مهم زندگی خود را نام ببرید؟ ۳۰ ثانیه زمان برای پاسخ‌گویی به این سوال در نظر بگیرید.

دوشنبه : ذکر جزئیات
اهداف خود را این‌بار دقیق تر و واضح با ذکر جزئیات بنویسید. نکته مهم امروز این است که سعی کنید اهداف خود را مثبت بنویسید. 

سه‌شنبه : تعیین ضرب‌العجل
برای اهداف خود زمان تعیین کنید و سعی کنید قبل از تمام شدن مهلتی که به خود داده‌اید، به هدف خود برسید. 

چهارشنبه : عیب‌یابی
موانعی که در گذشته باعث دور شدن شما از اهدافتان شده است را شناسایی کنید. سپس راهکارهایی را برای غلبه بر تک تک موانع موجود، پیدا کنید. 

پنج‌شنبه : گام به گام
اهداف ریز به ریز شده خود را طبقه‌بندی کنید و هر روز را به یکی از اهداف خود اختصاص دهید. 

جمعه : جملات تاکیدی
اهداف روزمره خود را با خود تکرار کنید. سعی کنید جملات مثبت را تکرار بکنید. 

منبع:بیتوته

درباره amin

این مطالب را نیز ببینید!

فیلم آموزش برنامه ریزی برای موفقیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *