صفحه اصلی / روانشناسی / روانشناسی شخصی / مدیریت زمان در روزهای پایانی سال

مدیریت زمان در روزهای پایانی سال

ابتدا فهرستی از کارهایی را که نیاز است انجام بدین، تهیه نمایید. پس از این که فهرست شما کامل شد باید کارهایتان را به ۲دسته ضروری و غیرضروری تقسیم نمایید و کارهای خود را اولویت بندی کنید. سپس مشخص کنید برای انجام هر کدام از آنها چند ساعت زمان نیاز است. همچنین مشخص کنید برای انجام هر کدام از آنها لازم است انفرادی کار را انجام دهید یا برخی از آنها را می توان با همکاری و گرفتن کمک از دیگران انجام بدین

لازم است قاتلان زمان را شناسایی کنید. برخی کارها مانند تلفن های غیرضروری خریدهای غیرضروری و ملاقات های غیرضروری که جزو قاتلان زمان می باشدواند حذف شود یا به تعویق انداخته شود.باید در برنامه ریزی خود به شلوغی و ازدحام شهر نیز توجه نمایید استفاده از وسایل نقلیه عمومی، انجام کارهای بانکی در زمان مناسب تر و انتخاب زمان مناسب برای انجام کارهای خارج از منزل نیز به ما کمک شایانی می نماید

درباره amin

این مطالب را نیز ببینید!

فیلم آموزش برنامه ریزی برای موفقیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *