قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / سبک زندگی / چطوری در یک هفته شکم تخت داشته باشیم

چطوری در یک هفته شکم تخت داشته باشیم

اگه عروسی دارید یا یک اتفاق مهم قراره بیفته برایتان و فقط یک هفته فرصت دارید با ما همراه باشید

تا ظرف مدت یک هفته شکم تخت داشته باشید

داشتن شکم تخت در یک هفته با برنامه می توان بدست اورد

نوشیدن آب

شما باید به طور مداوم آب بنوشید اگر می خواهید شکم تخت داشته باشید نوشیدن آب به شما کمک می کند تعادل بین جامدات و مایعات را داشته باشید

استفاده از لیمو و پرتقال

اضافه کردن لیمو به آب می تواند هم طعمش را بهتر کند هم به شما کمک کند

چای سبز

تا می توانید چای سبز مصرف کنید چای سبز علاوه بر مزایایی که دارد برای لاغری می تواند موثر واقع شود برای افزایش قابلیت چای سبز برا خاصیت چربی سوزی چای سبز را قبل از ورزش استفاده کنید

اسموتی

اسموتی به ابمیوه های ترکیبی گفته می شود

وقتی یک اسموتی هندوانه درست می کنید اسید امینه آرژنی ایجاد کرده اید ارژنی چربی های بدن را کاهش می دهد و توده های عضلانی را افزایش می دهد

چای نعنا

نعنا به گوارش کمک زیادی می کند

تا می توانید چای نعنا میل کنید برگ های تازه نعنا را به چای خود اضافه کنید و میل فرمایید

الکل

اگر می خواهید شکم تخت داشته باشید از الکل دور بمانید الکل باعث می شود چربی کمتری بسوزانید

نوشیدنی های گازدار

هنگامی که نوشیدنی های گازدار را  مصرف می کنید این گاز وارد روده می شود و باعث تورم شکم می شود

ورزش کردن

هیچ چیز به اندازه تمرینات هوازی نمی توانند شکمتان را آب نماید حداقل ورزش هوازی باید ۱۰ دقیقه باشد

خوردن

به جای خوردن در سه وعده سعی کنید تعداد وعده ها را افزایش دهید و در عوض مقدار آن را کم نمایید اینکار باعث می شود سیستم گوارش بهتر کار کند

درباره ی amin

مطلب پیشنهادی

ساعت مناسب برای غذا خوردن زمان رژیم

در طول شب قضیه متفاوت می شود،بدن نیاز به انجام کاری ندارد و همه انرژی خود را صرف ترمیم بافت های خود می کند بخاطر همین می گویند بهتره سحر خیز باشیم و در شب فقط استراحت کنیم

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *